ایسکو: می دانم که باید گل های بیشتری به ثمر برسانم؛ در مادرید واقعاً خوشحالم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ایسکو: می دانم که باید گل های بیشتری به ثمر برسانم؛ در مادرید واقعاً خوشحالم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ایسکو: می دانم که باید گل های بیشتری به ثمر برسانم؛ در مادرید واقعاً خوشحالم

ایسکو، هافبک هجومی تیم رئال مادرید بعد از پیروزی 4-0 مقابل شاختار دونتسک، مورد تعریف و تمجید بسیاری قرار گرفته است.

طـرفداری- با توجه به آمار Uefa، ایسکو در دیدار برابر شاختار بیشترین میزان دوندگی را در میان بازیکنان رئال مادرید داشته و مناطق بیشتری از زمین را پوشش داده است؛ 11.085 کیلومتر میزان دقیق دوندگی او می باشد.

به گزارش AS، وی در مصاحبه اخیر خود گفت:

تیم خیلی خوب جواب می دهد. ما در خط حمله بسیار مؤثر عمل کرده ایم و در خط دفاعی نیز فرم خوبی داریم. تنها نکته منفی مصدومیت هاست. من نگران بیل و سایر بازیکنان هستم. در این زمینه شانس زیادی نداشته ایم. امیدوارم که هرچه زودتر همه آنها بازگردند.

وی در مورد عدم گلزنی و نقش خود در رئال مادرید هم گفت:

می دانم که باید در زمینه گلزنی پیشرفت کنم و گل های بیشتری به ثمر برسانم، اما از این بابت نگران نیستم. مطمئنم که در چند بازی آینده گلزنی خواهم کرد. اینجا واقعاً خوشحال هستم. شاید مقابل اسپانیول خیلی دقیق نبودم چون خیلی سریع 4-0 پیش افتادیم اما در مقابل شاختار واقعاً احساس خوبی داشتم. ما در رئال مادرید هستیم و اینجا هیچکس چیزی را رایگان به شما نمی دهد. من کار می کنم تا 100 درصد آماده باشم و نمی توانم از مدت زمان بازی های خود گلایه کنم. من از روندی که تیم در پیش گرفته خوشحالم، و در فرم خوبی هستیم. واقعیت این است که واقعاً راضی هستم چون حالا بیش از 100 بازی برای تیم انجام داده ام.

در پایان از او در مورد دستور العمل های بنیتز و پاریسن ژرمن سؤال شد که وی پاسخ داد:

او از من خواست تا به عقب برگردم و در سیستم 2-4-4 در کار های دفاعی نیز به تیم کمک کنم و خود را به خط حمله نیز برسانم. پاریسن ژرمن تیمی با بازیکنان بزرگ است و دو بازی سخت مقابل این تیم خواهیم داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | 17:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.